עיצוב פנים משרדים

עיצוב משרדי חברת "פאי פיננסים"

יש הרבה היבטים הקשורים בתחום עיצוב פנים משרדים כמו צבעים שתורמים לרוגע ולשלווה, מיקום של עובדים בחלל, מייצר תקשורת מסוימת. המבנה של המשרד, החלוקה הפנימית, האור, התאורה, כל אלה נבנים בכל עיצוב פנים משרדים, בהתאם לפונקציות ולתפקוד הנכון של המשרד.

התפתחות עולם עיצוב בתים ודירות בארץ. ההתייחסות לעיצוב בית כהגשמת חלום וחוסר ההתפשרות על עיצוב שאיננו הולם את סגנון החיים, אליו אנשים שואפים, שינו לחלוטין גם את התפיסה לגבי עיצוב פנים משרדים וחללים שמשמשים כחללי עבודה.

הנראות- העיצוב הוא חלק גדול מהחיים שלנו היום. ההיחשפות שלנו למדיה, לשווקים בחו"ל ולמידע על עיצוב פנים משרדים ובכלל המקיף אותנו, גורם לכך שנתייחס למשרד שלנו בצורה אחרת, ולא רק כחלל עבודה שמגיעים אליו כדי לעבוד.

יש הרבה היבטים הקשורים בתחום עיצוב פנים משרדים כמו צבעים שתורמים לרוגע ולשלווה, מיקום של עובדים בחלל, מייצר תקשורת מסוימת. המבנה של המשרד, החלוקה הפנימית, האור, התאורה, כל אלה נבנים בכל עיצוב פנים משרדים, בהתאם לפונקציות ולתפקוד הנכון של המשרד.

עיצוב פנים משרדים משפיע על היצירתיות

יש קשר עמוק בין יצירתיות של עובדים לסביבה במקום העבודה שלהם. ככל שהסביבה "תדבר" בשפה שרוצים שהעובדים ידברו, כך זה יקרה.

ככל שהסביבה תהיה יותר חדשנית מבחינת עיצוב, כך היא תגרום לעובדים לשאוף לחדשנות. כל דבר בסביבת העבודה משפיע על המצב רוח של העובדים, יוצר מוטיבציה, צבעים, אווירה והשראה. כאשר זה לא קיים, זה חסר וזה עלול לבוא לידי ביטוי בתוצרים של העובדים, באיחורים ובחיסורים שלהם ועד לאי עמידה בזמנים של פרויקטים.

כאשר סביבת העבודה לא מרגישה טוב לעובדים, וזה מתחיל מניקיון ועובר דרך צבעים, פריטי ריהוט, תכנון ועוד, כך העובדים שלכם יביעו את זה דרך תפקוד לא שלם ולא מרוצה בעבודה.

ככל שתשקיעו בהתאמת אופי המשרד שלכם, הפעילות העסקית שלכם והאווירה שהיא משדרת, בתחום עיצוב פנים משרדים שברשותכם, כך תיצרו שפה נכונה בין המקום לבין העובדים ותרוויחו אותם עם כל היתרונות.

פונקציות ואנשים- עיצוב פנים משרדים

אחד הדברים הראשונים בתכנון של עיצוב משרדים יוקרתי הוא להבין מה המשרד הזה עושה? כמה עובדים יש בו? מה התפקיד של כל אחד מהם? מהי ההיררכיה הפנימית ואיזה אווירה רוצה לייצר בעל המשרד במקום הזה.

יש משמעות למיקום של כל עובד בחלל העבודה וגם למרחק ממנו לעובד אחר. יש משמעות לגודל השולחנות, למספר החלונות, לתאורה במקום, והיא משליכה על התקשורת והתפקוד של האנשים. תכנון של עיצוב פנים משרדים, נועד בראש ובראשונה לייצר מקום לפונקציות של המשרד ואחר כך עוטפים את זה בעיצוב פנים, אבל קודם כל מחלקים את החלל לפי הצרכים של העובדים, שיתוף הפעולה שלהם והעשייה של כל אחד מהם בחלל הזה.

עיצוב פנים משרדים או עיצוב משרד מודרני מתוכנן לפי פונקציות ואנשים, ואחר כך עובר לעיצוב.

גם מיקום של חדר ישיבות או של מטבח משליכים על ההתנהלות במקום העבודה. התפקוד של האנשים והתלות שלהם בציוד כמו מקרר וקומקום, משנים לחלוטין את יחסי הגומלין ביניהם לבין העובדים במקום, וגם זה כלול בתחום של עיצוב פנים משרדים.

מאמרים נוספים

כל פרויקט גדול מתחיל בצעד אחד קטן...

אתם מוזמנים לעשות את הצעד הזה וליצור אתנו קשר